Snö

All I want for christmas is you <3

snö

Vuxna Sara!

  • Körkort: nej
  • Bil: Leksaks ? .
  • Matservis: Nää menbestick :D 
  • Soffbord: typ ;) 
  • Ica-kort: nej.
  • Hemförsäkring: Nej
  • Eget boende: Mitt lilla rum :D 
  • Fast inkomst: Barnbidrag :D.
  • Köksbord: Nej.
  • Finglas: nej.
  • Betalkort:JApp
  • Toarullehållare: nej.
  • Duschdraperi: nej.
  • Barn: nej.
  • Sambo/make/maka: nopp
  • Spelar Bingolotto: Ibland (A)
  • Tippar på lördagar: näää jag får mardrömmar av keno mannen 
  • Internetbank: Nej.
  • Organiserat skafferi: Nej.
  • Färsk mat i kylskåpet: nej. har inget kylskåp på mitt rum
  • Slänger dina håliga sockar: ja.
  • Går på reklamer på tv: ja.
  • Har fläckbortagningsmedel hemma: Nej.
  • Pensionsfond: nej.
  • Sopsorterar: Japp
  • Prenumerar på någon dagstidning: Nej
  • Prenumerar på Allers/Hemmets veckotidning: nej.
  • Letar middagstips: japp
  • Blir arg när skorna inte står på sin plats:oohjaa.
  • Får majoriteten av post i räkningsform: Nej.
  • Har en stavmixer: Nej,
  • Äter söndagsmiddag: mums aaa
  • Försöker att inte svära: aah när jag e med mor och far
  • Sorterar tvätt: Nej.
  • Har en krok i badrummet märkt "Gäster": jupp
  • Mobilabonnemang: Nej.
  • Hemtelefon: nej har inte nått eget hem nummer, delar med min familj !
  • Veckohandlar: godis for the win
  • Medlem i hyresrättsföreningen: Nej,
  • Gardiner: Ja.
  • Dukar: japp
  • Överkast: vitt
  • Kuddar för prydnad: massooor
  • Fler än 5 kryddor hemma: Nej.
  • Fruktskål:japp



  • blomma


  • real friendship never ends

    real friendship never ends

    Kyss

    Kyss

    Vad skulle du göra om jag kysste dej

       A. Slå mej

       B. Börja grov hångla me mej

       C. Kyssa tillbaka

       D. Slita av mej kläderna & skrika jag vill ha dig

       E. Gå därifrån och skrika:JÄVLA IDIOT

    F Bli helchockad resten av veckan p.g.a en oväntad kyss