Min väska

Hahah. Jag vet att alla har gjort så här typ men jag kunde bara inte låta bli.
Detta är vad jag har i min väska:
1. Fejk gucci väska från turkiet
2. Fejk chanel börs från Turkiet
3. Mint pastiller
4. Läkerol
5. Nyklar
6. Escada parfym
7. Pennor
8. Mascara
9. Vaselin
10. Liten neccesär
11. MIn tegelsten
12. Digitalcamera
13. Min fattiga mp3.
Väska


29 juni 06

Marinblå shorts från VeroModa
Vit träjja med blåa prickar & blått skärp i midjan från VeroModa
kläder4


28 juni 06

Grön Tripple Five Soul tjocktröjja från märkesbutiken i Båstad
Blåa Acne jeans från Märkesbutiken i Båstad
kläder3


27 juni 06

Blåa acne jeans från Märkesbutiken i Båstad
Vit & röd randig tjöja från Hippus i Båstad
Svart "väst" från Hippus i Båstad
kläder2


26 juni 06

Vit fornarina pike som jag fick av min gulliga syster.
Blåa only jeans köpta på Hippus i Båstad.
kläder1


regn

Idag har det regnat hela dagen. Hahahah o jag har utnytjat det ;) haha jag har bara kollat på tv suttit vid datan och slappat idag. Jag sitter till och med i pyamas nu när klockan är åtta, bäst att behålla den på för jag ska väll snart sova igen ;) hahaha nej men jag ska faktiskt träffa annie och ebba idag. :D
regn



midsommar.

Denna midsommar va fan den värsta i mitt liv.
Jag kände mej jätte duktig o gjorde TRE kransar, en till mej, en till edwin och en till lukas ( asså dom bad mej (;    ). Sen får mamma o pappa ryck och säger: - Sara du får inte gå på fest ikväll.
Hur sur får man bli! Jag fick följa med dom o äta mat o sen tvinga jag mamma o köra mej hem. Min midsommar afton år 2006 firade jag altså framför datan! JIPPIE! :'(
midsommar


(:

Idag är jag med laura ! I morron e de moidsommarafton... :P då ska de festas ;)

Så luktar jag just nu.

Min senaste parfym på parfymhyllan där hemma är escadas nya sommar doft Pacific Paradise. Det är en sommar fräch doft som luktar helt underbart!             
escada


örhängen


Åh vad jag älskar pärlor. Dessa örhängen är från
accessora och kostar 199 för dom små och 299 för dom stora. Halsbandet är oxå från accesora och kostar 399.

halsbandörhängen

Sommarjobb.

Palla, idag ska jag sommarjobba ( faktiskt första gången iår ;) haha ) menjag oooookar bara inte sitta 5 timmar och säla jordgubbar. Jag hade velat stå i en kiosk eller ngt :D nej nu ska jag göra frukost!

Sara.

Brad & Angelina.

Skådespelarparet Angelina Jolie och Brad Pitt fick en dotter!
Barnet föddes i Namibia och ska heta Shiloh Nouvel Jolie-Pitt. Shiloh betyder "peaceful one" och Nouvel är franska för "ny". Men till tidningen Life & Style Weekly har Angelinas ex  Jonny Lee Miller  sagt att han haft sex med henne bakom ryggen på Brad. Angelina ska enligt en nära vänn ha haft sex med en annan man strax innan hon blev gravid förra året. Hon är därför inte säker på vem som är pappa till Shiloh.

En av Shilohs första bilder (:

Lite om mitt liv (:

Ja jag vet att jag har snott denna 

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Lätt
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar
Brukar du sjunga i duschen? Alltid
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Ishockey
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Vad är viktigast för dig? Mina vänner och min familj
Laddar du hem musik och film från internet? Ja (A)
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Köpa stort hus vid stranden i saint tropez och köpa mej in på kändisfester, lite skulle jag ge bort med ;)
Vad är det bästa med julafton? PAAAAKET!!!
Tänker du mycket på ditt utseende? Ja
Vad får dig att slappna av? Massage
Tänker du ofta på sex? Njee
Är du skyldig någon pengar? Nej alla e skyldiga Mej pengar
Är du mörkrädd? Lite
Bär du glasögon eller kontaktlinser? Japp glasögon
Vilken färg är snyggast? Brun
Tycker du matte är svårt? Nej jag äger på de ;) haha
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej  ? De vviktiga e att kläderna e snygga...
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Tidigast halv 11
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Anna (sorry <3 )
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Nej inte förbjudas men jag vill inte att ngn ska blåsa ut rök rakt upp i ansiktet
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? Aldrig, bara till glosor.
Bor du utomlands? Nej
Hur länge varade ditt längsta förhållande? tre år tror jag ?
Har du piercing? Örhänge ;)
Vart skulle du helst vilja ha piercing? I navlen :P
Bråkar du och dina syskon ofta? Inte lika mycket som förr
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Jag kan inte säga en.
Läser du ofta böcker? Ja
Vad föredrar du för sorts filmer? jag är en allätare
Vad slösar du mest pengar på? Godis :P
Vill du gifta dig? Nån gång.
Vill du ha barn? Japp typ 2 när jag blir mkt äldre ;)
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma? Nej bara om jag vet att nån ska komma
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Lost (v.
Vilka länder har du varit i? Sverige, Danmark, Tyskland, Canada, Spanien, Turkiet och mallorca i mammas mage ;) haha
Vilka ställen har du bott på? Ängalag, Påarp, Lilla Stenlid och Lugnet
Vilka husdjur har du haft innan? Kanniner och massa fiskar som bara dör...
Vad förknippar du ordet skolstart med? nooooooooo
Solar du ofta? Njaa
Är du bra på att laga mat? Jag äger ;)
Var badar du helst? Havet
Vad dricker du för alkohol? no coments ?
Vad använder du för droger? Medecin om jag e sjuk ;)
Vilka djur är du mest rädd för? Vet inte ?
Vad tycker du om monarkin? Um jag vet inte ens vad de e ?
Vilken musikstil tycker du bäst om? Allt
Vilka språk kan du? svenska, engelska, lite spanska o så fattar jag danska o norska
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej
Vilken kändis är hetast? Typ alla :P
Gillar du att dansa? Ja
Vad har du för klädstil? Min egen :D
Är du flygrädd? Nejnej
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Bra
Hur vig är du? Asså jag kan inte gå ner i spagat men jag kan lägga benen om nackan :D
Vad dricker du helst när du är törstig? ALLT
Vilken är din favoritglass? Magnum Vit vision eller vad den heter :P
Tror du på ett liv efter döden? Ja
Vilket kaffe sörplar du helst? Bondkaffe ;)
Vilket mobilmärke föredrar du? Venne, Jag kör tegelsten ;) haha
Vill du gå ner i vikt? Nått kilo skulle inte skada ;)
Vad har du för personlighet? Glad & flummig
Har du varit deprimerad? Har inte alla de ?
Tycker du om sushi? Njaaa
Tror du på livslång kärlek? Ja
Vad äter du helst när du ser på film? Choklaaaaaad
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Japp
Har du tandläkarskräck? Nej
Vad heter du i mellannamn? Evelina
Har du någongång haft självmordstankar? Jaa ? =(
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kvälls- och nattmänniska!
Var är du född? Ängelholm :)
Vilken ögonfärg har du? Blåa
Vilken hårfärg har du naturellt? I´M A REAL BLONDIE!!!!
Biter du på naglarna? Om jag e nervös ;)
Är du beroende av något? Min dator
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Jag har ingen
Hur ofta motionerar du? Idrotten o dansen that´s it!

Skolan.

Tjingeling :)

Nu sitter jag i skolan, de e lunch rast ;) . usch vi fick KORV till lunch =/ äkligt =(. vi har vatt på malen och badat idag.  Det var faktiskt ganska varmt . :) Vi har städat ur skåpen.  Imorgon är sista dagen i skolan :D jippie. då sslipper jag fredrik graff :) JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEE. Han sitter och ritar på mej med en penna. Jag ska döda han när jag har skrivit färdigt detta. Typ <NUUUUUUUUUUUU !

Simon.

Igår fick jag veta av en kille jag känner att hans kompis Simon har hamnat i koma, vist tyckte jag de va hemskt men jag förstod inte innebörden av de hela. En halv timme senare får jag höra samma sak av en annan kompis. Då fattar jag att de inte handlar om någon jag aldrig mött utan Simon, den långe glada killen som flyttade från VK till Laholm. Han krockade och hamnade i koma. Verkligheten kom lixom ikapp en.  Han vaknade för en halvtimme sen men har inte slått upp ögonen än. Han är medvetslös men han kämpar. Det kallar jag att vara stark. När han låg i koman och hans föräldrar pratade om hans flickvänn slog hjärtat extra slag. Kärlek så stark hoppas jag att jag oxå får uppleva någon dag. Tills dess är jag bara glad över att han vakna.


Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!