w300i

Aldrig mer tegelsten ;) detta är min nya mobil :P

w300i


Lovisas 13 årsdag!

Jaja jag vet att de va ett tag sen men de va lönt att nämnas <3


Lovisas 13 årsdag!


sleepingbeauty

Godnatt <3

sleepingbeauty


BÅSTADTRÖJAN!!

Säg vad ni vill men jag älskar den ;) man kan köpa den på Lexington i Båstad för 299 (:

BÅSTADTRÖJAN!!


Me und Måns

Träffa Måns På/utanför peppes i båstad. :) Tänk bort mej från bilden så är de en skit fin bild ;) haha

Me und Måns


me und ola

Jag träffade hetingen Ola igår i Båstad fatta sura alla bakom oss blev när jag räkte min camera till någon igenom gallret in på V.I.P området.. Haha både me and the paparazzis has the picture ;) haha

me und ola


Alice und Sara

Idag har Sara lekt dataspels nörd.  Hon har suttit framför datan och spelat The Sims typ hela dagen... ALLVARLIGA dataspels beroende ;) . Hahahah men sen kom min räddare ALICE <3 och tog mej ifrån datan :D JIPPIE :D
Alice und Sara


I´m the winner ;)

Jippe :) idag fick jag ett liten mejl där det stod typ :

Grattis Sara. Du är ACOs vinnare i hudvårds tävlingen. Skicka ett mejl med vilken hudtyp du har så skickar vi vinsten på posten.

Tro de eller ej men de går vist att vinna sånna tävlingar ;)
aco